نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
اخبار نقل و انتقالات : از بازگشت دوباره ی پیانیچ یا علاقه ی الگری به ایکاردی

اخبار نقل و انتقالات : از بازگشت دوباره ی پیانیچ یا علاقه ی الگری به ایکاردی

روزهای نقل و انتقالات تابستانی به سرعت سپری می شود و مکس الگری در انتظار نهایی کردن لیست خرید و فروش خود می باشد و البته گفته می شود او چند جای خالی نیز در لیست خود قرار داده تا در حین برگزاری مسابقات یورو، در صورتی که گزینه ی ایده الی را انتخاب کرد، بتواند در لیست خرید خود قرار دهد.

 

در ادامه آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد

 

پوگبا:

 

من هنوز پیشنهادی از سمت منچستر برای تمدید قرارداد دریافت نکرده ام ولی فعلا بازیکن این تیم هستم.

 

لوکاتلی:

 

مدیاست مدعی شد که یوونتوس و لوکاتلی خیلی به هم نزدیک شده اند و این موضوع می تواند به زودی نهایی شود. او یکی از جدی ترین گزینه های الگری می باشد.

 

مدیاست نیز نوشت:

 

اولویت لوکاتلی رفتن به تورین است. دیروز جلسه ای بین نماینده روولا و یووه برگزار شد که در آن یک قرارداد قرضی احتمالی و همچنین حضور دو یا سه بازیکن دیگر نیز بحث شد.

 

رونالدو:

 

توتو اسپورت امروز نوشت، تا زمانی که جلسه ی رونالدو و الگری برگزار نشود، نمی توان در مورد ادامه ی همکاری او و یووه، نظر دقیقی داد.

 

بونوچی:

 

مدافع ایتالیایی یووه تا امروز 2 پیشنهاد دریافت کرده و حالا مدیران یووه پیشنهادات او را بررسی می کنند و ممکن است او یکی از خروجی های یووه باشد.

 

دیبالا:

 

گفته می شود الگری اعتقاد زیادی به دیبالا دارد و این موضوع می تواند باعث تمدید قرارداد دیبالا با یووه شود، ولی رسانه های ایتالیایی مدعی شدند که یووه همچنان هم مبلغ 10 میلیون یورو را برای دستمزد این بازیکن زیاد می دانند.

 

شزنی:

 

الگری اعتقاد زیادی به شزنی دارد و همین موضوع سبب شده تا یووه از خرید دوناروما فاصله ی زیادی بگیرد و سرمربی یووه بر این باور است که شزنی می تواند نفر اول تیم یوونتوس باشد.

 

هافبک:

 

دی مارزیو مدعی شد که یوونتوس هیچ عجله ای برای رونالدو و سایر بازیکنان خود ندارد و تلاش آنها فقط برای خرید یک یا دو هافبک درجه یک می باشد.

 

ایکاردی:

 

ایکاردی در حال حاضر هدف اصلی یوونتوس نیست. هیچ مذاکره ای با پی اس جی وجود نداشته و یووه تنها در صورت جدایی کریستیانو رونالدو به دنبال مهاجم خواهد بود.

 

موراتا:

 

یوونتوس تصمیم نهایی خود را برای موراتا گرفته و قرارداد قرضی این بازیکن را یک سال دیگر تمدید خواهد کرد.

 

پیانیچ:

 

پیانیچ تمایل زیادی به بازگشت به یوونتوس دارد. مدیر برنامه های وی هفته گذشته جلسه ای با بارسلونا داشت و در آن جلسه تمایل هافبک را برای بازگشت به تورین اعلام کرد. در این جلسه، آنها در مورد یک قرارداد قرضی صحبت کردند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: